WYSYŁKA, PŁATNOŚCI, ZWROTY
Płatności:
Klient ma możliwość:
- Wpłaty należności na konto:
- samodzielnie przelewem na konto:
Anek Spółka Jawna A. i K. Szarżanowicz
ul. Długa 6c
58-521 Jeżów Sudecki
PKO BP
56 1020 2124 0000 8102 0179 7752
dla płatności z zagranicy: PL56 1020 2124 0000 8102 0179 7752
IBAN: PL
Kod BIC (Swift): BPKOPLPW
2, poprzez płatność elektroniczną "Przelewy24"
- Płatności przy odbiorze towaru wysłanego do klienta - pobranie (przy określonych sposobach wysyłki)
Wysyłka:
Wysyłki realizowane są w dni robocze, od poniedziałku do piątku.
PRZY STATUSIE
DOSTĘPNY
Dostawy zamówień
za pobraniem oraz opłacone przez
PRZELEWY 24, które zostały złożone
do godziny 9.00 są realizowane w tym samym dniu (lub najbliższym dniu roboczym, jeżeli zamówienie zostało złożone w sobotę, niedzielę lub dzień świąteczny). Zamówienia złożone po godzinie 9.00 są realizowane w kolejnym dniu roboczym.
Zamówienia z płatnością
"przedpłata przelewem" realizujemy po otrzymaniu wpłaty na konto.
Wysłanie potwierdzenia wpłaty przelewu bankowego z innego banku niż PKO BP przyspieszy wysyłkę.
PRZY STATUSIE:
NA ZAMÓWIENIE, WYSYŁKA DO 7 DNI /
WYSYŁKA DO 14 DNI
Prosimy o przesłanie zamówienia poprzez formularz kontaktowy lub zamówienie telefoniczne
W przypadku braku w magazynie towaru o określonych cechach będziemy kontaktować się z Państwem telefonicznie lub mailowo.
Towar wysyłany jest na terenie Polski Kurierem lub Pocztą Polską.
Prosimy o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu.
1. Koszty dostawy - przesyłka standardowa, paczka do 20kg (waga brutto z opakowaniem ):
POCZTEX KURIER, PUNKT, AUTOMAT (Żabka, Biedronka, Poczta, Ruch, Orlen itp.)
do 20 kg - 13 zł
POCZTEX KURIER
do 20 kg - 16 zł
Płatność przy odbiorze - dodatkowo: 3 zł
2. Koszty dostawy - przesyłka standardowa, paczka do 30kg (waga brutto z opakowaniem ):
Kurier GLS
do 2 kg - 16 zł
do 5 kg - 17 zł
do 10 kg - 18 zł
do 20 kg - 21 zł
do 30 kg - 22 zł
Płatność przy odbiorze - dodatkowo: 3 zł
Kurier GLS - ODBIÓR W PUNKCIE
do 2 kg - 14 zł
do 5 kg - 15 zł
do 10 kg - 16 zł
do 20 kg - 19 zł
do 30 kg - 20 zł
Kurier DPD - 27,00 zł (wysyłka kurierem DPD zostanie tymczasowo wyłączona w dniach:27.05- 05.06.2022)
Płatność przy odbiorze - dodatkowo: 4,50 zł
3. Koszty dostawy - Przesyłka paletowa
do 200 kg - 92 zł
do 300 kg - 113 zł
do 400 kg - 178 zł
do 700 kg - 216 zł
do 1000 kg - 254 zł
Płatność przy odbiorze - dodatkowo: 15 zł
Zwroty / Reklamacje
Zgodne z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30.05.2014 r. mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia dostarczenia przesyłki.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą na adres „ANEK” Spółka Jawna, ul Długa 6c, 58-521 Jeżów Sudecki, za pomocą formularza kontaktowego na stronie fermowo.pl lub pocztą elektroniczną na adres sklep@fermowo.pl). Mogą Państwo skorzystać z naszego wzoru formularza odstąpienia od umowy (znajdującego się w stopce strony Fermowo.pl), jednak nie jest to obowiązkowe.
Skutki odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty odesłania przedmiotu zakupu.
Druk reklamacji towaru, z którego mogą Państwo skorzystać znajduje się w stopce strony Fermowo.pl.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności dostawcy przesyłki. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.